درمان با اوزون

درمان با اوزون (اکسیژن سه ظرفیتی ) روش سالم ، به صرفه ، بدون مخاطره و عوارض، جهت کنترل و درمان دردهای ناشی از آرتروز ، عوارض دیسک ،تنگی کانال،  تنیس البو ، خار پاشنه ، سندرم تونل کارپال و … می باشد.

درمان با اوزون

نکات مهم در روش درمان با اوزون:

●درمان با اوزون به اشکال مختلف انجام می پذیرد.
●یکی از انواع موثر درمان با ازن ، استفاده از شیوه پلاسماازن تراپی می باشد.
●در این روش توسط یک تکنولوژی پیشرفته پزشکی ، و بدون نیاز به تزریق ، اکسیژن دو ظرفیتی بافت به اکسیژن سه ظرفیتی تبدیل می شود  و   نیازی به تزریق اوزون و تحمل درد ناشی از تزریق ندارد.
اوزون تراپی و پلاسما اوزون تراپی هم مانند سایر روش های کنترل درد در پزشکی ممکن است در تعدادی از بیماران پاسخ مثبت ایجاد نکند ولی درصد بیماران با نتایج مثبت قابل توجه می باشد.
●یکی از نکات مثبت درمان با ازن (اعم از تزریق یا بدون تزریق ) زودبازده بودن این روش می باشد ،به نحوی که معمولا از یکهفته پس از شروع به درمان ، بیمار کاهش درد را احساس خواهد کرد.
●از نکات مثبت دیگر درمان با اوزون ، این است که برخلاف بسیاری از روش های کنترل درد که صرفا تسکینی هستند ،بسته به نوع بیماری و شدت آن، تا حدی ماهیت ترمیمی نیز دارد.
● این روش درمانی با توجه به بی عارضه بودن، امکان تکرارهای متعدد در آینده دارد که برای بیماران مبتلا به دردهای مزمن تخریبی همانند آرتروز پیشرفته یا تنگی کانال که به کرات نیاز به رسیدگی و درمان دارند ،باارزش می باشد، در حالی که تکرار روش های عارضه دار و پر مخاطره برای بیماران مشکل ساز می باشد.

سوال های مربوط به روش درمان با اوزون :

درمان با اوزون چقدر ماندگاری دارد؟

آمار ماندگاری درمان قابل توجه است ولی بیمار به بیمار و بسته به جنس و شدت بیماری متفاوت است.

آیا درمان با اوزون اقتصادی است؟

بله ، هزینه درمان با ازن بسیار پایینتر از روش های جراحی است به جز اینکه هیچ عارضه شناخته شده ای ندارد ولی نکته مهم این است که در کنترل و درمان درد، مهمترین مطلب ، بی عارضه و موثر بودن آن روش می باشد .