اوزون درمانی دکتر آرش احمدی

اوزون درمانی : مواردی که اوزون درمانی برای آنها بررسی گردیده و موفقیت آن گزارش شده است شامل :

1. برای درمان دردهای مختلف بدن
  2. در درمان دردهای شدید مفصل کمر و گردن
  3. آسیب دیدگی تاندون روتاتور کاف
  4. مشکلات و آرتروز لگن و زانو
  5. بیرون زدگی و فرسودگی دیسک
  6. سندروم تونل کارپال
  7. درد عصب و رگ سیاتیک
  8. سینوزیت ( شدید یا ملایم )
  9. اختلال آرنج تنیس بازان ( تنیس البو )
  10. درد و اختلالات لگن
  11. عفونت های دندان
  12. بهبودی بعد از جراحی مفاصل
  13. شکستگی های غیر قابل درمان
  14. جراحات
  15. آسیب دیدگی ها ورزشی

اوزون درمانی

روش انجام اوزون درمانی :

این روش با درد کمی همراه است و بیماران بلافاصله بعد از این روش با بهبودی مواجه میشوند به دلیل اینکه در بافت آسیب دیده گاز تزریق میشود ممکن است تا یک ساعت یا حداکثر تا چند روز با تورم روی ناحیه تزریق مواجه شوید این درمان شامل دو قسمت است در ابتدا مواد طبیعی برای مهیا کردن مواد لازم سلولها تزریق میشود این تزریق حاوی مواد دکس تروس ، سالین ، ویتامین B و ترکیباتی از مواد هومیوپاتی لازم است بخش دوم این درمان تزریق گاز ازن در نواحی آسیب دیده برای مهیا کردن اکسیژن لازم و ایجاد انرژی در بافت ها انجام میشود. این روند باعث بازسازی بافت ها میشود.

پرسش و پاسخ های مطرح شده بیماران درباره !

اوزون درمانی از طریق چه مکانیزم هایی عمل می کند؟

• ایجاد زنجیره ای اکسیداتیو کوتاه
  • تقویت جریان خون موضعی پراکسیژن
  • دفع سلول های التهابی مرده از طریق فعال ساختن ماکروفاژها و در نهایت دفع از طریق سیستم لنفی
  • تولید پروتئین F2
  • تولید اینترلوکین یک
  • تنظیم ایمتی

آیا اوزون درمانی عوارض دارد ؟

برای اوزون درمانی موضعی چنانچه با غلظت مناسب انجام پذیرد عارضه شناخته شده ای وجود ندارد.
خصوصا دستگاههای پلاسمای دی بی دی و سوناهای اوزون بدلیل قابلیت کنترل لحظه به لحظه غلظت اوزون بسیار امن هستند و از آنجا که نیاز به تزریق ندارند ،برای بیمار تحمل پذیرترند.

تعداد مناسب جلسات اوزون درمانی چند جلسه است؟

طبق نظر پروفسور لامبرتو (رییس انجمن اوزون تراپی ایتالیا ) تعداد ۴ جلسه اوزون تراپی بین بیست تا سی درصد ، ۸ جلسه بین چهل تا پنجاه درصد ، دوازده جلسه بین هفتاد تا هشتاد درصد موثر است.
به عقیده ایشان اگر جلسات اوزون درمانی با فواصل افزایش یابنده تا ۶ ماه ادامه یابد ، بهترین نتیجه با مناسبترین ماندگاری حاصل می شود.
نکته حائز اهمیت اینست که از جلسه سه به بعد پاسخ بدن به درمان کم می شود که نیاز به رعایت ملاحظاتی دارد تا طی جلسات بعدی نتایج همانند جلسات اولیه حاصل شوند.

اوزون تراپی روی چه دردهایی موثر است؟

این نوع درمان امروزه خصوصا در اروپا برای انواع دردهای ستون فقرات و مفاصل مختلف و التهابات تاندونی به کار می رود.
مطالعات متعددی در مورد تاثیر این نوع درمان بر روی بیماری های مختلف دیگر هم انجام شده و در حال انجام است.
امروزه در درمان انواع زخم ، جوانسازی های پوست ، دندانپزشکی و … هم از این تکنولوژی سالم استفاده می شود.

اوزون درمانی

هزینه اوزون درمانی:

اوزون تراپی و پلاسما اوزون تراپی در کنار موثر بودن و بی عارضه بودن، یکی از مقرون به صرفه ترین درمان ها جهت کنترل دردهای مربوط به ستون فقرات (تنگی کانال و دیسک) ، آرتروز زانو و دردهای شانه ، مچ دست و پا و تنیس البو و کارپال تونل و تاندونیت آشیل و خار پاشنه می باشد.
در کتاب تعرفه ها این نوع درمان، تعرفه مشخص و برابر با ۱۳k دارد.
جهت اطلاعات کامل ، مشاوره رایگان با پزشک با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۳۰۹۷۱۷ , ۰۲۱۸۸۸۴۶۱۳۲ تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اوزون درمانی و قیمت اوزون تراپی کلیک کنید